Hívjon minket +36 70 590 4765

Éttermi szoftver

Rendszerünk felhő alapon üzemeltethető komplex éttermi szoftver, amely jelenleg a NetPincér rendszerével és Wordpress webáruházzal működik együtt, azonban folyamatosan fejlesztjük, hogy ügyfeleink egyedi igényeit maradéktalanul kielégítsük.

Amennyiben más típusú külső rendszerekkel szeretné alkalmazásunkat használni, úgy kérje tőlünk egyedi ajánlatunkat.

Ügyféltörzs kezelés

A szoftver ellenőrzi a különböző rendelési felületekről (NetPincér, webshopok, stb.) átvett ügyféladatokat és címeket, így az új és visszatérő vendégek beazonosításra és megkülönböztetésre kerülnek. A visszatérő vendégeknél betölthetők az ügyfél legutóbbi megrendelt tételei, az új vevő pedig regisztrálásra kerül az ügyféltörzsben.

Terméktörzs kezelés, szinkronizálás, frissítés

Termékei szinkronizálhatók saját-, illetve egyéb külső rendszerekkel. A külső szolgáltatóknál (NetPincér, Wordpress, stb.) létrehozott termékei előre ütemezhető időközönként automatikusan, de felhasználói kérésre bármikor egy gombnyomással szinkronizálhatók, legyen szó új termékről, vagy meglévő termékadatok frissítéséről (terméknév, ár, leírás, kategória stb.).

Térképes címkezelés

Az előre feltöltött adatbázis tartalmazza Magyarország helységeinek irányítószámát és utcáinak listáját, így új házhozszállítás létrehozásakor a program segít ezen adatok helyes kitöltésében.

A címek felvételével együtt, hivatalos Google szolgáltatásból származó GPS koordináták is mentésre kerülnek, így a beépített térképen megtervezheti a legoptimálisabb útvonalat.

Rendelések feldolgozása

A külső szolgáltatóktól érkező rendelések automatikusan átvételre kerülnek. A leadott rendeléseknél előre teljesített bankkártyás fizetés esetén a blokkra rákerül a "Fizetve" megjelölés, így a futár számára is könnyedén nyomon követhető a fizetés státusza.

A rendelések állapotát a kezelőfelület horizontálisan kettéosztott képernyőn jeleníti meg: felül a feldolgozás alatt lévőket, alul pedig a kiszállítás alattiakat. A bal oldalon elhelyezkedő, Ctrl+F gyorsbillentyűvel hívható szűrő panel segítségével lehetőség van keresésre az ügyféladatok (telefonszám, cím, név) alapján vagy a futár nevére szűrve. A leszűrt lista egyszerre mutatja a feldolgozás alatti-, és a kiszállítás alatt lévőket is, így, ha az ügyfél érdeklődik, azonnal látható, hogy a folyamat melyik stádiumában van.

A szofverünkhöz tartozó Android mobilapplikáció a diszpécser munkáját segíti. Beérkező hívás esetén felugrik egy ablak és az ügyfél telefonszám alapján beazonosításra kerül a címével együtt (több cím esetén valamennyi megjelenítésével), amit elfogadva megjelennek a folyamatban lévő rendelései, valamint lehetőség van új rendelést is felvenni.

Így, ha a vendég a függőben lévő rendeléseiről érdeklődik, akkor a diszpécser egy gombbal könnyedén leszűrheti azokat. Plusz tételek hozzáadására a már leadott rendelést követően is van lehetőség. Ilyenkor a konyhai blokkon figyelmeztetéssel feltüntetve érkezik az újonnan hozzáadott tétel (vagy tételek), a korábbi rendelésre hivatkozott sorszámmal.

A függő rendelések menüben tételesen követhető a címekhez tartozó várakozási idő. Ha a várakozás elérte a 30 percet, a rendelés sora piros színre vált.

Kedvezménykezelés

Létrehozhatja saját kedvezményeit termékcsoportonként egyéni százalékkal. Több szinten kezelheti vevőkörét, VIP ügyfeleit, vagy akár a dolgozók fogyasztását.

Futárdíj kezelés

Rendelés létrehozásakor megadhatja a feláras szállítási költséget adott idő után, vagy szállítási területre meghatározva.

Futárok elszámoltatása

Lekérhetők összesítő listák, melyekben egyszerűen nyomon követheti, hogy 1-1 futár hány rendelést hova, mikor, milyen összegben és fizetési móddal szállított.

Blokknyomtatás

Rendszerünk kezeli az 57 mm-es és 77 mm-es nyomtatási szélességet is, aminek akár menet közbeni átállítása sem okoz gondot.

Lehetőség van termékenkénti nyomtatási csoportok kialakítására, mellyel szeparálni tudja, hogy 1-1 tétel melyik nyomtatóra legyen küldve. Így például kialakítható, hogy a pizza és Á la carte részleg külön nyomtatóra kapja a rendelési tételeket, tehát lehetőség van akár egy rendelést több irányba szétbontantani.

Műszakkezelés

Műszak indítás és zárás funkcióval lehetősége van egy napon belül több műszak külön kezelésére és elszámolására, emellett az összesített lekérdezéseiben azok együtt kezelésére. A futárok be-, és kiléptetésével nyomon követhető a munkával töltött idő, akár egy napon belül többszöri be-, és kiléptetéssel is.

Napi zárás

Ezzel a funkcióval nyomtatható az adott napi felhasználás termékenként, valamint a fizetési módok szerinti összesített forgalom.

Riportok, statisztikai lekérdezések

Bárhonnan elérhető böngészőfelületen követheti nyomon étterme aktuális forgalmát. Statisztikai lekérdezéseit egyedi időszakra beállított szűrésekkel végezheti. A felületen 5 féle jogosultsági szintet különböztetünk meg: futár, diszpécser, üzletvezető, tulajdonos, adminisztrátor.

  • Aktuális rendelések: a folyamatban lévő műszak rendelései láthatók 3 csoportra bontva (feldolgozás alatt, szállítás alatt, lezárva)
  • Szállítási zóna forgalom: előre beállított egyéni zónákat alakíthat ki, ahol a koordináták által határolt területek forgalmát követheti nyomon
  • Futáronkénti forgalom: kiszállított címek mennyisége és fizetési módok szerinti forgalom
  • Éttermi forgalom: személyesen az étteremben átvett rendelések forgalma
  • Konyhai forgalom: termékek elkészítési módja szerint bontott (pl. pizza és Á la carte részleg) forgalom külön-külön
  • Értékesített termékmennyiség: termékkategóriák szerint és azon belül termékenkénti összesítővel
  • Dolgozói fogyasztás: termékenkénti tételes lista pontos időponttal, és fizetési mód szerinti összesítővel