Nem mondunk ezzel a bejegyzéssel sok újdonságot, de - mint azt Önök is észrevették - a körülöttünk zajló események egyre inkább eltolják a digitális kommunikáció irányába a kapcsolattartást is, ami megnehezítheti mind a Vevői, mind pedig az Eladói oldal dolgát.
A kialakult helyzetre való tekintettel pedig nincs más lehetőség: alkalmazkodnunk kell, bár tapasztalataink alapján egy mérnöki terméktámogatás vagy szoftvertámogatás esetén a személyes kapcsolattartást nem lehet - és nem is lehet cél - teljes mértékben digitálisra cserélni.
Mint részben informatikai fejlesztő vállalkozás, viszonylag gyorsan és céltudatosan tudunk regálni a kialakult helyzetre:
Első lépésként a weben történő rendelést tettük lehetővé regisztrált Partnereink számára. Második lépésként weboldalunkon lehetővé tettük az azonnali üzenetküldést akár képpel, videóval együtt (ha szükséges pl. egy kifutott ill. nem beazonosítható eszköz esetében, vagy applikációk kidolgozásában, vagy egyszerűen csak gyorsabb telefonon fotót készíteni, mint bepötyögni és e-mailen megírni vagy telefonon keresztül elmondani a kérést, mert áll a gép pl.).
Természetesen a hagyományos módokon továbbra is állunk az Önök rendelkezésére, de alkalmazkodunk a változásokhoz is.
Véleményünk szerint az alkalmazkodó-képesség is kulcskérdés lehet egy vállakozás sikerességében.
22
okt.